Shira

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Veronica - 28 januari 2011 19:21

Ännu en fredag och vad hade varit trevligare än att göra något roligt?? Ja inte att sitta och hosta sönder bröstkorgen ialf......*suck*


Ska försöka hitta på något, frågan är bara vad. Film och gotti kanske man ska satsa på. Har tryckt i mig en pizza bara för att jag tycker så synd om mig själv hahaha kan lika gärna trycka i mig lite godis också ;)


Jag hoppas alla får en riktigt trevlig fredagkväll!!

Puss & Kram 

Av Veronica - 28 januari 2011 00:17

Det märks tydligt att vi är skitless på att vara sjuk och inte orka göra något. Vi tog och möblerade om i vardagsrummet.....resultatet blev inge bra, men vi fick röra lite på oss. Det gav oss kallsvettningar och mer hosta. Tröttsamt kan jag lova.


Det blir till att möblera tillbaka när vi är frisk igen haha


Någon som såg uppdrag granskning igår? Det är bra att veta att 3% av allt man handlar på IKEA går direkt ner i deras ficka, skattefritt. Känns bra att jaga några bidragsfuskare ute i landet och se mellan fingrarna på alla miljarder som går utanför Sveriges gränser skattefritt (ironi!!). Känns inte så logiskt måste jag säga. 
Kamprad...tyvärr tror jag att nu kommer att förlora en del kunder efter uppdrag gransknings inslag. Kanske inte så många så det märks, men dock har en smutsig stämpel satts sig på gubben.  


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards