Shira

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Veronica - 12 januari 2011 23:39

Idag efter att jag hade kört lasse till tåget kom jag på den briljanta idén att jag skulle in på Jysk för att kolla på deras panelgardiner de har på REA. Det visade sig rätt fort att de var slut på den färgen jag ville ha. Men inte åkte jag därifrån, jag gick upp och ner i varje gång och tillslut så snubblade jag över ett sängöverkast på REA. Jag har gått ett tag och tänkt köpa nytt sängöverkast då vårt är rätt så slitet men jag har ingen lust att lägga ut pengar på ett sängöverkast som inte kommer at passa sen när vi flyttar. Så de tankarna har jag lagt på hyllan, tills idag :D

Hittade detta sängverkast till det förträffliga summan 150 kr. Hur kommer det sig att man känner sig som en vinnare när sånt händer?? haha


Detta är resultatet:


  Jag hann inte stryka det, ville få på det på en gång innan jag skulle återgå till pluggandet. Men det rättar väl till sig efter ett tag hehe

Helst vill jag måla om sängen och sängborden....MEN då jag inte vet hur jag vill ha det när vi flyttar så låter jag det också vara.


 

Så såg förra sängöverkastet ut.


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards