Shira

Alla inlägg under oktober 2010

Av Veronica - 28 oktober 2010 09:33

Ja, varför väljer man då att skapa en ny blogg när man inte bloggar varje dag?? BRa fråga, kan inte svare på den ;)

https://frunordvall.wordpress.com/

Meddela mig gärna om ni inte kan se bilder och smileys och sånt. Den är ju fortfarande under uppbyggnad :D


Puss & Kram

Av Veronica - 20 oktober 2010 19:14

jag har sån "blogg torka"....inte för att jag någonsin har så mycket att blogga om, men nu har jag verkligen inget att skriva trots att jag gärna vill skriva. Jobbigt. Ja ja, ni vet varför jag inte skriver ialf.

Puss & Kram

Av Veronica - 19 oktober 2010 19:25

Det här med träning och mat är ett ganska så omtalat ämne. Man ska äta rätt och träna regelbundet. Alla vet det. Men hur många ursäkter finns det för att inte träna?? Oj oj oj, alldeles för många. Jag har försökt hålla mig till en regelbunden träning sedan jag var 15 år. Jag kommer ihåg så väl när jag bestämde mig för att börja att träna. Hur ser då min kondition och styrka ut? Noll, zero, obefintlig. Allvarligt talat, hur svårt ska det vara att hålla igång regelbundet? Speciellt nu när jag studerar hemifrån? Skit svårt, overjordiskt svårt, helt ofattbart svårt!!!

Bara för det har jag bestämt mig för att genomföra tjejklassikern innan jag fyller 30år, vilket är om 1 år och 5 månader. Jag har även fått med mig två vänner i detta vansinne hahahaha

Så nu ska det verkligen bli hårdträning......eller så blir det ambulansen i skidspåret på tjejvasan.....vad tror ni?

Ja ja.....nu blir det duschen, sedan lite formulär bygge i JavaScript.

Puss & Kram

Av Veronica - 14 oktober 2010 23:10

http://www.digster.se/se/registrera.aspx?c=AANh65il

Hur ofta händer det att man har tänkt fixa en schysst lista på spotify men när man väl sitter där så får man som inte riktigt ihop det. Till festen, träningen, fredagsmyset, middagen......mig har hänt hänt för ofta. Jag har en städlista ;P hahaha

För mig är detta en mycket lätt lösning för snabba listor, speciellt Digster Träning....

Gå med vettja!!

Av Veronica - 14 oktober 2010 22:44

Strax fredag och en härlig helg nalkas. Djupröra är destillationen och arbete. Efter arbete blir det middag, bastu och fest. Kan det bli skönare? Nä, tror inte det.

Dagen har varit totalt fel......inte så att det har gått dåligt eller så, men jag har varit så sjukt trött. Allt har gått sakta och segt. Jag hade en mycket bra planering för dagen, men jag kom aldrig igång. De senaste nätterna har jag sovit rikigt uselt och det märktes idag. Tur att jag tog mig hem till brosan ikväll och grattade hans son.
Jag fick leka lite med brosans nyinköpta Nikon D90 och lära honom ett och annat hehe

Satt och slötittade på lyxfällan tidigare. Jag tycker så synd om dessa familjer som har svårt att få till detta med ekonomin. Jo visst, det har bara med dem själva att göra, men det är så lätt hänt att ramla dit. Jag hoppas och tror att Lyxfällan kan få många runt om i landet att tänka över sin ekonomiska situation.

Jag ska försöka fota lite i helgen och då blir det bilder för er också :)

Puss & Kram

Av Veronica - 13 oktober 2010 15:22



Håller på med hemsida på denna kurs jag läser....så här kommer det finnas bilder som jag ska använda mig av till hemsidan :)

Av Veronica - 11 oktober 2010 19:12

Då var det måndag igen. Idag har jag inte fått något vettigt gjort men gissa om det är lite skönt :D

Tanken var att komma ut idag igen med kameran, men jag sov till 12. Sjukt trött var jag. Sedan efter att Lasse åkte iväg på jobb söderut, for jag hem till mamma. Fick mig lite middag där och så visade jag henne bilderna efter västanåfallet.

Biggest Loser och Det okända står på tv tablån idag. Funderar på att göra gott kvällsfika och fortsätta min lata dag :D

Nä, jag har verkligen inget bra att skriva om......det lilla som blev var inte så informativt alls.

Puss & Kram

Av Veronica - 10 oktober 2010 18:55

Solen har varit framme hela dagen och vad är bättre än det?
Tog en sväng ut med mamma till Västanåfallet och luftade min kamera. Första gången jag använde mig av stativet som jag har fått.


Med ytterst lite fix och trix i PS4 blev bilderna såhär:


 


 
 




  





Det var en riktigt skön dag, fotograferingen och kondisen fick sig en härlig omgång. Förra gången jag var i Västanåfallet red jag islandshästar. Då var inte själva fallet i sig så intressant hahaha


Undra vart jag ska åka imorgon?? :)


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards