Shira

Alla inlägg under januari 2010

Av Veronica - 27 januari 2010 22:30

Fy vad jag är dålig på att uppdatera min blogg, men jag har faktiskt inte så mycket tid över att spendera på den. Det är mycket skola och arbete.

Annars har det inte hänt så mycket här. Vi har fortfarande inget badrum....över en månad har det gått nu. Man börjar bli lite lätt less.
Vi fick en offert på nästa 40000 för att fixa badrummet. De måste ju vara bra sjuk i huvudet. Ett litet litet badrum för så mycket pengar. Helt otroligt. Men så blir det när företagen får göra ROT-avdrag direkt på fakturan. Synd att de inte har fattat att ROT-avdrag genererar kunder och pengar, men men....
Killen som gav oss en offert för att sätta tillbaka alla befintliga vattenledningar, som jag vet tar ca:2 timmar, ville ha 3900 i arbetskostnad....schysst timpeng. Man har valt fel yrke....=)

Har tänkt lägga upp lite bilder som jag har fixat, men det blir som aldrig av. Kanske någon dag framöver =)

Puss & Kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards