Shira

Direktlänk till inlägg 20 september 2011

Bekväma soffa

Av Veronica - 20 september 2011 21:29

Hela dagen har jag spenderat i soffan, inte för att jag var lat och bekäm utan för att jag är sjuk. Trodde jag skulle klara mig ifrån förkylningen men ack vad fel jag hade. Skulle ha jobbat idag, hade verkligen behövt den arbetspasset men tyvärr så fick jag ligga i den bekväma soffan hela dagen. Skönt? Inte det minsta. Från 12-16.30 försökte jag ta mig in till sovrummet för att lägga mig och läsa. 4,5 timme innan jag tog mig in. Hann läsa i 5 min sen somnade jag. Försökte sova på soffan men dum tv:n hindrade mig. 
Solen sken in på mig och då önksar man att man kunde gå ut och njuta av hösten.


Hoppas på att jag är bättre imorgon. Har lite att stå i innan torsdag och fredag. Vill verkligen inte ställa in skolan för tredje gången.


Hade tänkt skriva lite om två böcker som jag har läst ut, men tyvärr är energin slut igen. Måste lägga mig.


Puss & Kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 9 november 2011 11:06

att jag fortsätter blogg på frunordvall.wordpress.com hädanefter :)     ...

Av Veronica - 25 oktober 2011 17:37

När vi var små lärde min mamma och hennes bror oss ett ganska roligt trick. De i sin tur lärde sig när de var små, men jag vet inte vem det var som kom på detta.Detta höll vi på med rätt mycket då vi var små, men lika vig och flexibel är man inte ida...

Av Veronica - 23 oktober 2011 22:14


Nu har bloggplatsen breddat bloggen, så måste man fixa till den här framöver.......   Nu blir det sängen.       Puss & Kram ...

Av Veronica - 23 oktober 2011 18:22

Idag hade jag bestämt mig för att elda löv.....det blev endast papper?! Då vi har fjärrvärme så behöver vi inte tänka på ved, men vi har ju en gillestuga med öppenspis så lite ved har vi ju ordnat. Tyvärr är det mycket surved, men även torrved. Den t...

Av Veronica - 22 oktober 2011 15:16

Att spara eller slösa? Det är frågan.   Vi spontanbjöd min bror och hans fru på middag, lockade med fotboll och hockey men de var redan bortbjuden på middag med fotboll och hockey. Ja så här går det när man är i sista minutern, men vi är ju väldi...

Ovido - Quiz & Flashcards