Shira

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

Höstbilder

Av Veronica - 8 oktober 2011 23:13

Tänkte bjuda på några höstbilderfrån vår trädgård. Tog en liten paus ifrån studierna häromdagen och tog med kameran ut. Täntke se om ajg kunde få några höstbilder utan att gå så långt. Det räckte med att ställa sig på altenen. Fåglarna var som galen i vårt äppelträd. Nu har vi plockat de äpplen vi behövde så det är bara bra om fåglarna tar resten :)


           

Puss & Kram

 
 
Ingen bild

Lotten

8 oktober 2011 23:25

Duktig du är på att fota;)) fåglarna är som galna.. Dom har ärofull våra äpplen på ena trädet..

Veronica

11 oktober 2011 11:39

Tack :)
Ja de är totalt crazy haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 9 november 2011 11:06

att jag fortsätter blogg på frunordvall.wordpress.com hädanefter :)     ...

Av Veronica - 25 oktober 2011 17:37

När vi var små lärde min mamma och hennes bror oss ett ganska roligt trick. De i sin tur lärde sig när de var små, men jag vet inte vem det var som kom på detta.Detta höll vi på med rätt mycket då vi var små, men lika vig och flexibel är man inte ida...

Av Veronica - 23 oktober 2011 22:14


Nu har bloggplatsen breddat bloggen, så måste man fixa till den här framöver.......   Nu blir det sängen.       Puss & Kram ...

Av Veronica - 23 oktober 2011 18:22

Idag hade jag bestämt mig för att elda löv.....det blev endast papper?! Då vi har fjärrvärme så behöver vi inte tänka på ved, men vi har ju en gillestuga med öppenspis så lite ved har vi ju ordnat. Tyvärr är det mycket surved, men även torrved. Den t...

Av Veronica - 22 oktober 2011 15:16

Att spara eller slösa? Det är frågan.   Vi spontanbjöd min bror och hans fru på middag, lockade med fotboll och hockey men de var redan bortbjuden på middag med fotboll och hockey. Ja så här går det när man är i sista minutern, men vi är ju väldi...

Ovido - Quiz & Flashcards