Shira

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Ommöblering

Av Veronica - 28 januari 2011 00:17

Det märks tydligt att vi är skitless på att vara sjuk och inte orka göra något. Vi tog och möblerade om i vardagsrummet.....resultatet blev inge bra, men vi fick röra lite på oss. Det gav oss kallsvettningar och mer hosta. Tröttsamt kan jag lova.


Det blir till att möblera tillbaka när vi är frisk igen haha


Någon som såg uppdrag granskning igår? Det är bra att veta att 3% av allt man handlar på IKEA går direkt ner i deras ficka, skattefritt. Känns bra att jaga några bidragsfuskare ute i landet och se mellan fingrarna på alla miljarder som går utanför Sveriges gränser skattefritt (ironi!!). Känns inte så logiskt måste jag säga. 
Kamprad...tyvärr tror jag att nu kommer att förlora en del kunder efter uppdrag gransknings inslag. Kanske inte så många så det märks, men dock har en smutsig stämpel satts sig på gubben.  


Puss & Kram

 
 
Sofia

Sofia

28 januari 2011 12:04

Det är ju alltid någon som tjänar på storbutikerna, det e nog inte bara han tyvärr. Men bild på om möbleringen då? :)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

Veronica

28 januari 2011 14:54

hehe nja...inte ännu. Det är för stökigt och så tror jag att vi flyttar tillbaka möblerna igen så fort vi har blivit friska. Hahaha ser lite konstigt ut här hemma nu ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 9 november 2011 11:06

att jag fortsätter blogg på frunordvall.wordpress.com hädanefter :)     ...

Av Veronica - 25 oktober 2011 17:37

När vi var små lärde min mamma och hennes bror oss ett ganska roligt trick. De i sin tur lärde sig när de var små, men jag vet inte vem det var som kom på detta.Detta höll vi på med rätt mycket då vi var små, men lika vig och flexibel är man inte ida...

Av Veronica - 23 oktober 2011 22:14


Nu har bloggplatsen breddat bloggen, så måste man fixa till den här framöver.......   Nu blir det sängen.       Puss & Kram ...

Av Veronica - 23 oktober 2011 18:22

Idag hade jag bestämt mig för att elda löv.....det blev endast papper?! Då vi har fjärrvärme så behöver vi inte tänka på ved, men vi har ju en gillestuga med öppenspis så lite ved har vi ju ordnat. Tyvärr är det mycket surved, men även torrved. Den t...

Av Veronica - 22 oktober 2011 15:16

Att spara eller slösa? Det är frågan.   Vi spontanbjöd min bror och hans fru på middag, lockade med fotboll och hockey men de var redan bortbjuden på middag med fotboll och hockey. Ja så här går det när man är i sista minutern, men vi är ju väldi...

Ovido - Quiz & Flashcards