Shira

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Veronica - 23 januari 2011 20:22

Äntligen söndag och Solsidan :D


Hur underbart rolig är inte den?? I love it!!


   (Bilden är lånad från http://62.119.189.55/cm/2.145/livsstil/intervjuer/herngren-solsidan-karaktarerna-finns-i-verkligeheten-1.1069834 )

Av Veronica - 23 januari 2011 18:33

Helgen spenderades nere i Hudiksvall tillsammans med La Familia, Nordvall :D

Jag och lasse åkte ner en dag tidigare då vi har spenderat en hel vecka med att ligga i sängen och varit sjuka. Så vi packade väskan på fredagkväll och stack ner. 
Maten på hotellet var rätt bra. Oxfilén jag tog in var otroligt bra, medans lasses lamm var ok. På lördagen gjorde jag misstaget att beställa fisk med risotto, jag längtade efter risotto hela lördagen men när jag fick maten så var risotton totalt meningslös. Smakade lite och var så torr att man skulle ha kunnat använt den som tändnäver. Fisken var gudomlig, men risotton var under all kritik...tyvärr.


Tog ett dopp i polen, dock var den lite för kall för min smak då jag har frysit i en hel vecka hahaha 
Det blev ett hett bad på hotellrummet.



På lördagen blev det revy och den var otroligt bra!! Ja, inte så bra som vår revy ;)

Jag skrattade så tårarna rann. Om ni har funderat på att se en revy, gå på Iggesundsrevyn, Skepp och Skoj. Jag kan lova att ni kommer gå ut därifrån med kramp i magen.



 

(Bilden är lånad från http://www.folkan.com/system/visa.asp?HID=889&FID=849&HSID=14341 )

Ovido - Quiz & Flashcards