Shira

Alla inlägg under april 2011

Av Veronica - 18 april 2011 22:56

Vill bara prova om det gick att blogga via mobilen och det fungerade ju klockrent ;)Natti natti!!

Av Veronica - 17 april 2011 19:11

Helgen har varit mycket trevlig. Fredagen kantades av god mat och allmän fredagsmys. Lördagen innehöll lite arbete, vi hjälpte en kompis med flytten. Det var riktigt trevligt och fort gick det :)
På kvällen stack vi iväg till Alnö, där grillades det och partades ;) En kompis fyllde år och det firades ordentligt.
Vi åkte hem rätt tidigt, trots det är jag jättetrött idag men lite har jag fått gjort.


Mamma plockade upp mig vid 10 tiden och vi for till loppis i Hamsta. Så mycket roliga prylar och möbler. Jag fastnade för ett par stolar och efter att ha velat i en timme slog jag till och köpte dem :D


Så här ser de ut;


 




 





   


Jag älskar äldre möbler och nya möbler i en äldre tappning. Detta är inte några gamla stolar, men jag älskar dem för deras gamla stil. Och jaa, jag älskar grönt. 
Känns kanske lite konstigt att köpa möbler innan huset finns, men vi får väl köpa hus utefter möblerna hahaha


Lite tidigare ikväll blev det en liten tur hem till mammsen också. Lite kaffe och fika vilket var mycket trevligt.


Puss & Kram 

Av Veronica - 10 april 2011 22:34

Vilken trevlig och härlig helg vi har haft det. Skapligt väder, synd på blåsten men lite sol fick jag på mig i lördags ialf :)


Vi åkte upp i fredags och hade en spela-sällskapsspel-kväll med god mat och dryck. Försökte ta det lugnt då lördagen också skulle innehålla en massa god mat och dryck ;)
En riktigt härlig kväll med mycket skratt.


Lördagen gav på en liten åktur runt Djupröra och en tripp runt den övre delen av Holmsjön. Knäppte en del bilder på den vackra naturen men jag trodde ett tag på att vi skulle blåsa bort. Sjukt hårda vindar var det.....men vi storm trivdes ;)
Stackars Rut tyckte nog att det blåste lite för mycket för en liten hund som henne, vi fick några glada skratt åt henne.....söt vovven ;)


 



 


     


På eftermiddagen kom tre vänner upp till oss. En härlig överraskning och ett ordentligt party blev det :)
Bastun blev använd i några timmar. Varmt och skönt men såklart kunde ingen hålla sig ifrån snörullningen hehe
God mat och framförallt blev det mycket BBQ sås på maten.....inte illa ;)



Fler foton har jag, men då jag sitter och halvsover redan nu så får ni snällt vänta på dem ;)


Puss & Kram


Ovido - Quiz & Flashcards