Shira

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Då var det fredag igen

Av Veronica - 28 januari 2011 19:21

Ännu en fredag och vad hade varit trevligare än att göra något roligt?? Ja inte att sitta och hosta sönder bröstkorgen ialf......*suck*


Ska försöka hitta på något, frågan är bara vad. Film och gotti kanske man ska satsa på. Har tryckt i mig en pizza bara för att jag tycker så synd om mig själv hahaha kan lika gärna trycka i mig lite godis också ;)


Jag hoppas alla får en riktigt trevlig fredagkväll!!

Puss & Kram 

 
 
Becka

Becka

28 januari 2011 19:27

Jag ber om ursäkt om du inte tycker om såna här kommentarer.
Var med och tävla om att bli dagens blogg och vinn en länkning :D läs mer på bloggen :p

http://beckaaas.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Big Brother

30 januari 2011 15:23

Tråkigt att du / ni är krassliga med hoppas det går fort över. Jag och Saga kom just från slalombacken. Vad härligt, -5 grader, sol och blå himmel, samt varma våfflor i stugan...Vi hörs.

Veronica

31 januari 2011 12:37

Åh vad skönt det lät......lite avis blir man ju :)
Jodå, idag känns det lite bättre ialf. Nu tror jag inte längre att det ska sitta i för alltid hahaha
Hälsa med dig!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 9 november 2011 11:06

att jag fortsätter blogg på frunordvall.wordpress.com hädanefter :)     ...

Av Veronica - 25 oktober 2011 17:37

När vi var små lärde min mamma och hennes bror oss ett ganska roligt trick. De i sin tur lärde sig när de var små, men jag vet inte vem det var som kom på detta.Detta höll vi på med rätt mycket då vi var små, men lika vig och flexibel är man inte ida...

Av Veronica - 23 oktober 2011 22:14


Nu har bloggplatsen breddat bloggen, så måste man fixa till den här framöver.......   Nu blir det sängen.       Puss & Kram ...

Av Veronica - 23 oktober 2011 18:22

Idag hade jag bestämt mig för att elda löv.....det blev endast papper?! Då vi har fjärrvärme så behöver vi inte tänka på ved, men vi har ju en gillestuga med öppenspis så lite ved har vi ju ordnat. Tyvärr är det mycket surved, men även torrved. Den t...

Av Veronica - 22 oktober 2011 15:16

Att spara eller slösa? Det är frågan.   Vi spontanbjöd min bror och hans fru på middag, lockade med fotboll och hockey men de var redan bortbjuden på middag med fotboll och hockey. Ja så här går det när man är i sista minutern, men vi är ju väldi...

Ovido - Quiz & Flashcards