Shira

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Veronica - 2 januari 2011 11:35

Då är man inne på dag 2 på detta nya år. Jag uppskattar att graderna håller sig vid -3 och att jag ser blå himmel. solen hade gärna fått tittat fram,  men man kan väl inte begära allt ;)


Nyårsafton blev en riktig höjdare, med otroligt god mat, mycket dricka (inte bara alkohol), underbara människor och snöbrottning :D

Efter att klockan slog tolv och vi hade skjutit upp alla raketer blev det stora tacklingstävlingen hahaha Det började med att barnen blev utkastad i djupsnön, snacka om att de kiknade av skratt :D Sedan blev det alla mot alla. Min skumpa gick åt skogen men jag fick ge min svägerska en härlig mulning som hämnd hehe


Vid halv två tiden blev det hemgång. det var riktigt mysigt att gå hem medans stora snöflingor ramlade ner (inget dalande här inte).


Gårdagen blev lugn med film, mat och tv-spel. Gissa om jag spöade killarna ordentligt i Halo :D


Just nu väntar jag på att diskmaskinen ska bli färdig så jag kan göra mig en kopp kaffe. Sista kaffet på några veckor.


Tentplugg står högst på priolistan idag.



God Fortsättning alla Underbara!!

Ovido - Quiz & Flashcards