Shira

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Veronica - 3 januari 2011 21:47

Jaha, förkyldningen har tagit ett bergsäkert grepp om min näsa och hals. Har sovit hela eftermiddagen men vaknade med en ännu värre smärta. Ja, ja....det går ju över ;)


Mammsen fyller år imorgon, så jag hoppas verkligen på att jag mår bättre. Vill ju åka över och gratta henne.


Har tänkt komma igång ordentligt med fotograferandet. Så fort jag kan ska jag ut och fota allt jag kommer över. Jag känner att motivationen kommer sakta tillbaka. Vill prova olika inställningar och träna på photoshop, kan vara en bra egenskap i ryggsäcken när man om några månader ska ut på arbetsmarknaden :D


Nu ska jag ta och stänga för natten. Ska somna tidigt så jag får sova i många timmar, förhoppningsvis är jag friskare då.


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards