Shira

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Uppdrag Granskning

Av Veronica - 19 januari 2011 21:18

Har ikväll tittat på uppdrag granskning och sorgen som river i mitt bröst är obeskrivlig. Helt ofattbart att en man som är pedofil kan få permission och för den delen skaffa sig en egen lägenhet som han får besöka under sin permission. Det är bäddat för att nya brott skall begås. Nya överfall på barn som med stor sannolikhet kommer att ha ett rent helvete i sitt liv. 

Att bota pedofili? Går det?? Jag tror inte det. Det känns verkligen inte så. Om man inte kan det, vad ska man göra med dessa människor? Hur ska man se till att de aldrig någonsin ska kunna utsätta fler barn för detta helvete?


Några ord till Maria som deltog i uppdrag granskning för att prata om sin pappa; Du är mycket stark och modig som vill hjälpa andra i samma situation som dig. Jag hoppas på att det kommer att gå bra för dig och att du ser ljust på din framtid trots allt mörkt och ont du har fått gått igenom.

 
 
Ingen bild

Lotten

19 januari 2011 22:52

Snipp, snipp! bort med den bara!!

Veronica

23 januari 2011 18:32

Helt rätt!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 9 november 2011 11:06

att jag fortsätter blogg på frunordvall.wordpress.com hädanefter :)     ...

Av Veronica - 25 oktober 2011 17:37

När vi var små lärde min mamma och hennes bror oss ett ganska roligt trick. De i sin tur lärde sig när de var små, men jag vet inte vem det var som kom på detta.Detta höll vi på med rätt mycket då vi var små, men lika vig och flexibel är man inte ida...

Av Veronica - 23 oktober 2011 22:14


Nu har bloggplatsen breddat bloggen, så måste man fixa till den här framöver.......   Nu blir det sängen.       Puss & Kram ...

Av Veronica - 23 oktober 2011 18:22

Idag hade jag bestämt mig för att elda löv.....det blev endast papper?! Då vi har fjärrvärme så behöver vi inte tänka på ved, men vi har ju en gillestuga med öppenspis så lite ved har vi ju ordnat. Tyvärr är det mycket surved, men även torrved. Den t...

Av Veronica - 22 oktober 2011 15:16

Att spara eller slösa? Det är frågan.   Vi spontanbjöd min bror och hans fru på middag, lockade med fotboll och hockey men de var redan bortbjuden på middag med fotboll och hockey. Ja så här går det när man är i sista minutern, men vi är ju väldi...

Ovido - Quiz & Flashcards