Shira

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Veronica - 22 februari 2010 10:12

Jaså, Sverige gick och vann mot Finland imorse. Det kändes ju riktigt bra. Jag hoppas starkt på ett guld =)

Igår kväll satt jag med 3 skoluppgifter och alla skulle vara inlämnad kl 23.59 Press?? Skojar ni!! Haha men som tur är gick allting mycket bra. Har märkt att jag fungerar bäst i pressade situationer, fast det är väl kanske inte ett bra alternativ. Risken för att krascha in i väggen ökar markant.
Jag har nu avslutat en kurs till " Kravfångst och processbaserad verksamhetsutveckling" vilket var en mycket intressant kurs. Tänk när man är färdig med skolan och får börja använda sina kunskaper på riktigt. Jag kan knapt bärga mig!! Önskar jag fick börja nu på en gång =)

Sitter här med en mycket het vetekudde på min nacke/axel. Lyckades överanstränga den i fredags när jag tränade. Fick då för mig att Lasse skulle ta och massera till det.....ordentligt. Vilket resulterade i en sjukt jävla molande värk som går upp i huvudet och ner i ryggen. Så ett tips; gå till en ´riktig massör´ när du har ont.....eller kanske inte massera alls. Låt smärtan ebba ut av sig själv. Men det är ju det som är så svårt när det gör ont, man vill vara där och trycka & klämma för att det ska bli bättre.

Har jag sagt att golvet är fixat i badrummet? Alltså flytspacklet är ditlagt =)
Nu ska jag ta och skrapa bort det som sitter löst på väggarna och sedan blir det till att prima hela badrummet innan tätskiktet skall på. Om vi har tur har vi kanske ett färdigt badrum nästa vecka =)

Nu blir det tvättstugan och knapra lite värktabletter.

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards