Shira

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Veronica - 19 februari 2010 21:36

Varför står inte han för Sverige??  Egentligen gör inte det så mycket, han sitter och pratar så "duktigt" på svt 1 =)

Vad skönt att det går bra för sverigen ialf. Än så länge ser de starka ut =)

Har väl kanske inte så mycket att komma med här på bloggen. Sitter hos en kompis och tittar på hockey och smuttar på en baileys. Borde egentligen sitta med skolarbete, men just nu känns det inte som att jag vill det. Jag ger hockeyn en timme till, sedan måste jag nog gå hem.

Ha en trevlig fredag!!

Puss & Kram

Av Veronica - 19 februari 2010 15:17

Hej Sara!
Nog kommer jag ihåg vad hon gjorde. Helt otroligt! Undra vad hon tänkte när hon drog upp blomman.

Visst var det lite roligt när hon inte gick vidare i melodifestivalen? Bara av den anledningen att hon själv ansåg att hon redan hade vunnit. Hon kanske inte sa det, men med tanke på sitt uppförande efter kvartsfinalen förstod man att hon såg sig själv vara en klar vinnare. Kanske man ska tänka snällt, men när vissa får fria händer att bete sig som de vill då måste den onda sidan av en komma upp till ytan =)

 "ja världen hade varit mindre ironisk utan vår "folkkära" artist.. minns du vad hon gjorde på skansen.. om de va förrförra året eller när de nu var.. Under en låt iaf så fick hon värsta spelet.. tog upp en blomkruka under sitt framträdande och kostade ut i publiken.. olyckligtvis landa blomman med jord.. kruka och allt i knät på en stackars tjej.....

av sara 19 februari 2010 kl 15:04"
Av Veronica - 19 februari 2010 14:37

Läs denna artikel och så vill jag gärna höra vilken syn ni har på vår stora folk kära artist.

Visst är hon fantastisk? Va? Vilken kvinna. Hon åker till Haiti, gör reklam för en stödgala, blir fotat med sitt fadderbarn där hon lyser upp i ett underbart leende och ger Edens precis det han behöver efter att ha förlorat sitt hem i en jordbävning; Hugo Boss Soul.

Carola Häggkvist löser världsproblemen!!! Halleluja!! Prisa gudarna!!!


Jahapp, efter att ha fått värkt ur mig en svala ironi återgår jag till mitt grupparbete.
Och nämn för f**n inte Carola Häggkvist vid namn i min närhet TACK!!

Av Veronica - 19 februari 2010 09:02

Hur många gånger denna vinter har vi inte sett det på nyheterna? Just nu känns det som var och varannan dag. Ja, det är vinter, risk för snöfall är överhängande. Men måste man förstora upp det inom medierna?? Händer det så lite i världen att löpsedelar och mittupslag ska prydas av VÄDER?
När man läser om allt detta väder skulle man tro att krig inte existerar, alla mäniskor har mat och tak över huvudet, inga sjudomsepidemier som härjar osv. Vi lever i en lugn värld där alla är lyckliga.....nästa, förutom vi som har SNÖKAOS!

Jag skiter i vilket väder det blir till helgen, det kommer ju att visa sig iallafall.
När jag slår upp mina ögon på morgonen ser jag fort vilket väder det är. Beroende på hur många dm snö det är på min bil avgör jag om jag ska bege mig ut i trafiken eller inte. Och självklart anpassar jag hastigheten om jag måste ta mig in till stan.
Behöver Aftonbladet och Expressen verkligen skriva om det?? Ja, kanske de måste det. Skulle dock vara intressant att se statistik över hur många gånger en sån artikel öppnas, kanske är det fler gånger än vad jag tror.

50 min kvar, sedan ska jag iväg och träffa min tränare. Har gått med i en träningsgrupp på Etic-friskvård i timrå och ska börja att slita häcken av mig från och med idag. Spännande att få se hur mycket jag av min frukost som kommer upp hahahaha

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards