Shira

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

SOMMARNATT!!!

Av Veronica - 30 december 2010 21:34

Gissa om jag längtar till detta!!!!


 


 


 



   


  

Kasta av sig kläderna och ta sig ett dopp......det är BARA 6 månader kvar....bara!!! :D

 
 
sofia

sofia

2 januari 2011 14:06

Men visa inte såna bilder... :) Det gör en ju nästan sjuk av längtan ;)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

Veronica

3 januari 2011 21:47

Ja, visst längtar man ännu mer?? ;)

 
Malin Viklund

Malin Viklund

9 januari 2011 15:42

Vilka vackra sommarnattsbilder :) Har du tagit dem?

Smart idé Veronica :)
Ibland då jag ser ett vackert hus får jag sån lust att knacka på dörren och fråga om de vill sälja det, men aldrig trott att man skulle kunna göra det.. Kan man typ skicka ett brev som intresseanmälan till dem då eller hur ska man gå till väga!?

Kram

http://www.malin86.bloggplatsen.se

Veronica

9 januari 2011 19:50

Tack! Ja jag har fotat holmsjön midsommarnatten 2010 :D

Vi fick tips genom våra vänner och har sänt ett brev hittills. Då kollade vi upp adressen, åkte in till kommunen och fick fastighetsupplysning om vem som ägde fastigheten. Man får även veta en hel del annat om fastigheten, t.ex hur mycket nuvarande ägaren köpte huset för, hur stor tomtyta osv. Sedan skrev vi ihop ett brev där vi berättade vilka vi var och att vi hade sett huset och blev intresserad samt att vi lämnade vårt namn adress och telefonnummer för att de sa kunna kolla upp oss om de skulle vilja det. Sedan hoppas man på att få ett trevligt telefonsamtal :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 9 november 2011 11:06

att jag fortsätter blogg på frunordvall.wordpress.com hädanefter :)     ...

Av Veronica - 25 oktober 2011 17:37

När vi var små lärde min mamma och hennes bror oss ett ganska roligt trick. De i sin tur lärde sig när de var små, men jag vet inte vem det var som kom på detta.Detta höll vi på med rätt mycket då vi var små, men lika vig och flexibel är man inte ida...

Av Veronica - 23 oktober 2011 22:14


Nu har bloggplatsen breddat bloggen, så måste man fixa till den här framöver.......   Nu blir det sängen.       Puss & Kram ...

Av Veronica - 23 oktober 2011 18:22

Idag hade jag bestämt mig för att elda löv.....det blev endast papper?! Då vi har fjärrvärme så behöver vi inte tänka på ved, men vi har ju en gillestuga med öppenspis så lite ved har vi ju ordnat. Tyvärr är det mycket surved, men även torrved. Den t...

Av Veronica - 22 oktober 2011 15:16

Att spara eller slösa? Det är frågan.   Vi spontanbjöd min bror och hans fru på middag, lockade med fotboll och hockey men de var redan bortbjuden på middag med fotboll och hockey. Ja så här går det när man är i sista minutern, men vi är ju väldi...

Ovido - Quiz & Flashcards