Shira

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Veronica - 15 december 2010 22:12

Missa inte Asters filmtävling!!! Den avslutas imorgon. Klicka er in och var med och tävla HÄR


Lycka till!!

Av Veronica - 15 december 2010 21:53

Igår natt när jag inte kunde sova, tänkte jag på allt som jag skulle skriva här på bloggen och vilka bilder som ska upp. Idag kommer jag inte längre ihåg vad det var hahaha

Snacka om förvirrad.


Här kommer lite bilder från bilresan hem från Råneå. Tyvärr fotade jag inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra.


      


Självklart måste jag visa deras goa katt Nisse. Här är sååå stooor och snäll.


  


Här läggar han tassen på Sagas huvud precis som om han "vaktar" henne. Mys katten!!


  


Vi hade en sån härlig vistelse hos min bror och hans familj. Och bilresan bjöd på många vackra miljöer. Synd att man inte kan fånga det på bild genom vindrutan...men ni kanske kan ana ialf :D


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards