Shira

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Veronica - 3 december 2010 11:24

Ja ni vet ju att jag har en till blogg.....vet inte vilken jag ska använda mig av. Den här fungerar ju bra med bilder vilket den andra göra OM man är inloggad på msn?! Alltså, jag bloggar från windows fönster och då lägger man upp bilder genom msn....däremot kan man lägga upp biler från wordpress sida....då uppstår inte problemet, men det är så enkelt att blogga från windows konto. Ja ja, jag får kanske bestämma mig snart.


En julfest är avklarad och vi hade det så otroligt roligt!! Tack Linda och Göran för en otroligt urrolig kväll med  god mat och underbara människor.


Just nu spenderas tiden hos min bror i råneå. Tänk att det är så mycekt varmare här uppe än hemme, det brukar ju vara tvärtom haha

Imorgon ska vi på julmarknad i Hägnan. Ett historiskt område som jag har tänkt läsa på om.


Jag ska återgå till tentaplugget igen. Får blogga senare....då kanske jag har bestämt mig från vilken blogg jag ska blogga ifrån.


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards