Shira

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Veronica - 28 december 2010 22:42

Idag har jag fotat min svägerskas kattungar. En kattunge är kvar så är någon intresserad hör av er!!


  

Jag är en liten kille som inte har hittat mig ett hem ännu. Jag vill flytta någon gång i januari :D





           

Jag är väldigt nyfiken och gillar att utforska allt jag kommer över.




         

Om jag inte gosar med mina människor, kan jag testa nya saker som kabeltugg men det gillade inte mina människor så jag blev bortplockad snabbt.




         

Jag tar det också lugnt med mina syskon och snyggar till mig när det behövs.




          

Måste även prova på min kaxighet också.....jag tror att jag skrämde honom HA!






       



      

Jag älskar att leka!! Det är det absolut bästa jag vet :D




         

Nog är min bror (t.v.) och min syster (t.h.) också söta....men nog är jag sötast  ;)







Min bror har en förmåga att knäppa till sig.....man får ju skämmas *suck*


  



Så är någon sugen på en liten pojke (den svarta med vitt streck på nosen) hör av er till mig!!

Ovido - Quiz & Flashcards