Shira

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Veronica - 30 december 2010 21:34

Gissa om jag längtar till detta!!!!


 


 


 



   


  

Kasta av sig kläderna och ta sig ett dopp......det är BARA 6 månader kvar....bara!!! :D

Av Veronica - 30 december 2010 19:34

efter att ha uppdaterat explorer 9 så kan jag inte skriva inlägg här.....märkligt. Tur att jag har två andra webbläsare ;)


Igår såg jag Ana Gina på svt......vilken skön tjej. Jag gillar henne skarpt!! Nu har jag inte sett så mycket av henne utan det var min mamma som rekommenderade inslaget om henne. Skönt med någon som vågar att provocera och stå för vad hon tycker och tänker. Starkt jobbat!!


http://anaginas.com/


Själv har jag dragit på mig en fökyldning lagom till nyår. Har tagit mig en liten virrepinne (whiskey) och hoppas på att bli bättre inom några timmar ;)


Ska inte komma med så mycket mer utan jag ska återgå till min härliga databas bok och trycka in lite mer info inför tentan......älskar att plugga....speciellt under jul & nyår ;)


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards