Shira

Direktlänk till inlägg 8 december 2010

Fortsätter här....

Av Veronica - 8 december 2010 20:39

så länge....får inte till den andra bloggen riktigt som jag vill. Så jag fortsätter här tillsvidare.


En andra salstenta är avklarad och det känns så skönt. Sista kursen denna hösttermin börjar på måndag och sedan är det bara en ända termin kvar sedan ÄNTLIGEN blir det jobb!!! Så fantastiskt skönt. Jag längtar verkligen.


Känner att jag har varit instängd i denna lägenhet alldeles för länge nu, plugg plugg plugg har min vardag kantats med och jag hoppas på att fixa till sista PM:et innan helgen och bara få koppla av och njuta av alla trevliga tillställningar vi ska på.


I helgen som var spenderade vi tillsammans med min bror och hans familj som bor i Råneå. Vi hade det så mysigt och betydligt varmare där uppe än vad det var här nere....konstigt.

Julmarknad blev det på lördagen och vi fick tag på en bit torkat renkött.....finns det något godare?

Vi hittade på mycket och helgen gick alldeles för fort. Ser framemot nästa gång som vi hoppas inträffar i februari. Då ska vi sikta in oss på jokkmokksmarknad.


Jag har vunnit en del smycken på tradera.....jag har kommit in i en riktigt smyckes tillvaro, vet inte vad det är. Allt bling bling jag ser vill jag bara ha. Så jag väntar på att få hem halsband och ringar.....När jag får det lägger jag upp lite bilder.


Knäppte lite julbilder här hemma, men de blev så pixliga så jag får göra om det imorgon. Tänk när man bor i ett hus och får julpynta det.....åååh vad mysigt. Jag älskar att julpynta. Jag har inte så mycket julpynt, har tänkt vänta med att köpa sånt tills dess att vi har köpt oss ett hus.


Puss & Kram

 
 
Sofia

Sofia

8 december 2010 23:12

Ja visst e denna bloggen bra :)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

Veronica

9 december 2010 22:56

Ja men visst är den :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 9 november 2011 11:06

att jag fortsätter blogg på frunordvall.wordpress.com hädanefter :)     ...

Av Veronica - 25 oktober 2011 17:37

När vi var små lärde min mamma och hennes bror oss ett ganska roligt trick. De i sin tur lärde sig när de var små, men jag vet inte vem det var som kom på detta.Detta höll vi på med rätt mycket då vi var små, men lika vig och flexibel är man inte ida...

Av Veronica - 23 oktober 2011 22:14


Nu har bloggplatsen breddat bloggen, så måste man fixa till den här framöver.......   Nu blir det sängen.       Puss & Kram ...

Av Veronica - 23 oktober 2011 18:22

Idag hade jag bestämt mig för att elda löv.....det blev endast papper?! Då vi har fjärrvärme så behöver vi inte tänka på ved, men vi har ju en gillestuga med öppenspis så lite ved har vi ju ordnat. Tyvärr är det mycket surved, men även torrved. Den t...

Av Veronica - 22 oktober 2011 15:16

Att spara eller slösa? Det är frågan.   Vi spontanbjöd min bror och hans fru på middag, lockade med fotboll och hockey men de var redan bortbjuden på middag med fotboll och hockey. Ja så här går det när man är i sista minutern, men vi är ju väldi...

Ovido - Quiz & Flashcards