Shira

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Veronica - 3 augusti 2009 22:26

Ville få igång en liten undersökning. Vem utav dessa två damer är min mamma? Ni som har träffat min mamma får inte svara, det är fusk....hmm tänk om alla som läser denna sida har träffat min mamma, ja ja den risken får jag ta.



När kommer om några dagar att berätta vem som är vem. Ha ha ha detta är så roligt för mig.....kan tänka mig att ni tycker att jag är skit löjlig. Men grejen är den att på varje släktträff får jag alltid höra att jag borde vara dotter åt en annan kvinna. Så därför gör jag denna lilla undersökning =)

Puss & Kram

Av Veronica - 3 augusti 2009 20:08

Har varit på gymmet och kört slut på mig. Så underbart skönt!!!! Det var några veckor sedan och jag kände att min kropp behövde en rejäl genomkörare =)

Imorgon ska jag iväg med mamma och mina två mostrar ut i skogen och plocka bär. Förhoppningsvis blir det några liter blåbär och hallon. Kanske även någon liter hjortron. Måste även höra med någon i min bekantskapskrets om de vill skänka mig lite rabarber. Jag älskar rabarber paj. Skulle kunna leva på det =)

Tänkte att jag även ska slänga ett öga efter kantareller, någon har sagt att de är påväg nu.

Tvätten skall nu hämtas och sedan blir det fika =)

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards