Shira

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Veronica - 1 augusti 2009 10:16

Nu har jag fått 2 släktingar till att skriva upp i släktträdet hehe
Det är så roligt med alla småttingar som ploppar fram till höger och vänster. Börjar fundera när vi ska bli en större familj, men det är några år kvar. Ska bli färdig utbildad först.

Har mitt köksbord fullt med papper igen....den tiden på månaden. Här skall det sorteras och stoppas in i pärmar. Månadsbudgeten skall fixas och skoluppgifterna läggas på hög. Jag jobbar också denna helg så jag har lite att göra. Det känns bra. Det är så tråkigt om man inte har något för sig.

Jag känner mig lite hängig idag. Vaknade med lite halsont och tung i huvudet. Jag hoppas det går över fort. Vägrar bli sjuk under sommaren.

Pappersgörat kallar.

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards