Shira

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Veronica - 16 augusti 2009 21:17

Nu har jag återhämtat mig efter en släng av magsjuka. Vill inte ha den igen TACK!! Så jag blev av med 1,5 arbetsdag...jag som inte har så många kvar. Det är så typiskt....men men, man kan inte göra något åt det så här i efterhand.

Igår kväll fick jag för mig att jag ska börja odla egna växter. Sagt och gjort, tog och beställde frön för drygt 100 kr. Nu kanske ni tror att man får många frön för 100kr...men icke!! Det är fyra sorter och ca 5 frön utav varje sort. Jag hoppas jag får det att växa......vet inte om jag har gröna fingrar...just nu är det svart guldiga hahaha

Nu ska jag sätta mig och göra en fotobok åt min mamma efter vi var på släktträffen. Ska sitta och fixa lite foton och knopra ihop ett album. Det ska bli så roligt =)

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards