Shira

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2009

Slutkörd...såå skönt!!!

Av Veronica - 3 augusti 2009 20:08

Har varit på gymmet och kört slut på mig. Så underbart skönt!!!! Det var några veckor sedan och jag kände att min kropp behövde en rejäl genomkörare =)

Imorgon ska jag iväg med mamma och mina två mostrar ut i skogen och plocka bär. Förhoppningsvis blir det några liter blåbär och hallon. Kanske även någon liter hjortron. Måste även höra med någon i min bekantskapskrets om de vill skänka mig lite rabarber. Jag älskar rabarber paj. Skulle kunna leva på det =)

Tänkte att jag även ska slänga ett öga efter kantareller, någon har sagt att de är påväg nu.

Tvätten skall nu hämtas och sedan blir det fika =)

Puss & Kram

 
 
Sofie

Sofie

3 augusti 2009 22:25

Jodå, det var jag som rekomenderade Sandra för Angie satt ;P I knew it aaaall along! :D Ja om du såg mina böcker så skulle du dö, dom går i princip inte ens att läsa, så det är nog därför jag läser andra böcker medans, så man känner att man kan läsa nåt iaf :D

http://lillaste.blogg.se

 
Ingen bild

Fia

10 augusti 2009 22:20

Jag har sjukt mycket rabarber hemma (och hallon OCH röda vinbär OCH plommon OCH svarta vinbär mm) Du vet var jag bor, bara att gå och plocka! :) ...
Sen har jag även en skäggig sak hemma ... kan det vara något för mannen din ?? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 9 november 2011 11:06

att jag fortsätter blogg på frunordvall.wordpress.com hädanefter :)     ...

Av Veronica - 25 oktober 2011 17:37

När vi var små lärde min mamma och hennes bror oss ett ganska roligt trick. De i sin tur lärde sig när de var små, men jag vet inte vem det var som kom på detta.Detta höll vi på med rätt mycket då vi var små, men lika vig och flexibel är man inte ida...

Av Veronica - 23 oktober 2011 22:14


Nu har bloggplatsen breddat bloggen, så måste man fixa till den här framöver.......   Nu blir det sängen.       Puss & Kram ...

Av Veronica - 23 oktober 2011 18:22

Idag hade jag bestämt mig för att elda löv.....det blev endast papper?! Då vi har fjärrvärme så behöver vi inte tänka på ved, men vi har ju en gillestuga med öppenspis så lite ved har vi ju ordnat. Tyvärr är det mycket surved, men även torrved. Den t...

Av Veronica - 22 oktober 2011 15:16

Att spara eller slösa? Det är frågan.   Vi spontanbjöd min bror och hans fru på middag, lockade med fotboll och hockey men de var redan bortbjuden på middag med fotboll och hockey. Ja så här går det när man är i sista minutern, men vi är ju väldi...

Ovido - Quiz & Flashcards