Shira

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Veronica - 12 augusti 2009 21:54

Tänk att det kan gå så långsamt till den sista augusti. Ja, jag vet, jag är bra konstig som tjatar om att få börja skolan. Men saken är den att jag är så sjukt taggad!! Jag vill börja med mina uppgifter och läsa alla böcker för att lära mig allt.

Dagen har tillbringats med min härliga kompis och hennes två små charmtroll. Vi har plockat blåbär och hallon. Vi var inte så länge i skogen då kidzen ville hem. Hur roligt är det egentligen att gå i skogen med två tanter?? hehe

Jag har åtta arbetspass kvar detta år. Det känns lite vemodigt, men sånt är livet. Det har varit väldigt lärofyllt. Att hantera konflikter varje dag är väl inget som är vanligt.

Nu väntas sängen och lite läsning. Just nu läser jag Användarvänlig systemdesign, spännande va?? =)

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards