Shira

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

Båtresa

Av Veronica - 26 augusti 2009 06:58

Nu är det inte långt kvar innan vi beger oss söderut. Det ska bli en riktig rolig resa med våra vänner.
Såklart glömde jag lite grejer hos bror min, så jag måste väcka honom.. .. .. .. hehe men inte tycker jag synd om honom för det.. .. .. .. jag får bara ge igen för alla gånger han har varit dryg mot mig ;)

Allt är packat, magen kurrar och min man ligger fortfarande kvar i sängen. Så ser det ut just nu.

Ska försöka ta mycket bilder.. .. .. men varje gång jag säger så, så blir det tvärtom. Får se hur duktig jag är på denna resa =)
Jag kanske får kort på Håkan...hahahaha

Puss & Kram

 
 
Sofie

Sofie

4 september 2009 13:50

Joo, det kommer i oktober står det på Landstingets hemsida :) Men tror det är lite först till kvarn som gäller. :/ Skolan är också en pest just nu. :( Orka inte med allt...men men, det är väl bara att kämpa. Bara så jävulska stressigt allt. Själv då? Du som längtat :) Hälsa du med!! Kramar

http://lillaste.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 9 november 2011 11:06

att jag fortsätter blogg på frunordvall.wordpress.com hädanefter :)     ...

Av Veronica - 25 oktober 2011 17:37

När vi var små lärde min mamma och hennes bror oss ett ganska roligt trick. De i sin tur lärde sig när de var små, men jag vet inte vem det var som kom på detta.Detta höll vi på med rätt mycket då vi var små, men lika vig och flexibel är man inte ida...

Av Veronica - 23 oktober 2011 22:14


Nu har bloggplatsen breddat bloggen, så måste man fixa till den här framöver.......   Nu blir det sängen.       Puss & Kram ...

Av Veronica - 23 oktober 2011 18:22

Idag hade jag bestämt mig för att elda löv.....det blev endast papper?! Då vi har fjärrvärme så behöver vi inte tänka på ved, men vi har ju en gillestuga med öppenspis så lite ved har vi ju ordnat. Tyvärr är det mycket surved, men även torrved. Den t...

Av Veronica - 22 oktober 2011 15:16

Att spara eller slösa? Det är frågan.   Vi spontanbjöd min bror och hans fru på middag, lockade med fotboll och hockey men de var redan bortbjuden på middag med fotboll och hockey. Ja så här går det när man är i sista minutern, men vi är ju väldi...

Ovido - Quiz & Flashcards