Shira

Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Nattlig shopping

Av Veronica - 24 februari 2009 10:58

I natt var jag och shoppade lös på bok-rean. Det var första gången jag var där och jag trodde att det skulle vara betydligt fler kunder än det var. Men ingen var väl mer glad än jag för det. Köpte på mig några kokböcker så nu ska jag laga italienskt =)

 Det var så roligt att Sandra kom ner till mig från Härnösand för att följa med på bok-rean. Vi hade det riktigt trevligt. Tyvärr gick tiden så fort, men tiden går ju fort när man ha roligt.


Fick nyss besked från arbetsförmedlingen att jag inte fick jobbet. De två som de anställde hade jobbat som jobbcoach tidigare så min erfarenhet räckte inte, tyvärr. Men men, sånt är livet. Jag har ju några jobb kvar som jag väntar svar ifrån.


Ikväll är det bokföring som gäller. Jag trodde inte att jag skulle tycka att det var roligt, tänkte mest på att det var bra att ha. Men man får en bra inblick i hela samhällets ekonomi plus att man lär sig svåra ord som de svänger sig med på ekonomi nyheterna.


Idag har jag tänkt tapetsera lite och få ordning på alla papper som ligger löst och som skall "arkiveras".

 Förmodligen blir det kanske lite träning också om jag hinner.


Puss & Kram


"Man får starkare ben i uppförsbacke" - Ulf B Andersson

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 9 november 2011 11:06

att jag fortsätter blogg på frunordvall.wordpress.com hädanefter :)     ...

Av Veronica - 25 oktober 2011 17:37

När vi var små lärde min mamma och hennes bror oss ett ganska roligt trick. De i sin tur lärde sig när de var små, men jag vet inte vem det var som kom på detta.Detta höll vi på med rätt mycket då vi var små, men lika vig och flexibel är man inte ida...

Av Veronica - 23 oktober 2011 22:14


Nu har bloggplatsen breddat bloggen, så måste man fixa till den här framöver.......   Nu blir det sängen.       Puss & Kram ...

Av Veronica - 23 oktober 2011 18:22

Idag hade jag bestämt mig för att elda löv.....det blev endast papper?! Då vi har fjärrvärme så behöver vi inte tänka på ved, men vi har ju en gillestuga med öppenspis så lite ved har vi ju ordnat. Tyvärr är det mycket surved, men även torrved. Den t...

Av Veronica - 22 oktober 2011 15:16

Att spara eller slösa? Det är frågan.   Vi spontanbjöd min bror och hans fru på middag, lockade med fotboll och hockey men de var redan bortbjuden på middag med fotboll och hockey. Ja så här går det när man är i sista minutern, men vi är ju väldi...

Ovido - Quiz & Flashcards