Shira

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Veronica - 27 februari 2009 12:25

ajajaj, tror jag har missat en dag, eller två?? Men nu är jag här igen :P


Då har man duschat packat och fixat lunch, sedan bär det av till sandviken. Martin fyller år och vi ska gratta honom. På vägen ner ska vi förhoppningsvis hinna träffa Emma & Kristian med deras lilla tös.


Igår inhandlade jag en byrå till min färdig tapetserade hall. Ja, ni hörde rätt....hallen är färdig!!! Hahaha det var ju inte ETT ÅR försent.

 Jag måste få iordning den innan jag fyller år nästa vecka. Ska sätta Lasse på att lägga golvet och sätta upp hatthyllan.....jag har faktist tapetserat HELA hallen alldeles själv, Lars var med en dag med glada kommentarer =) Så nu ska han få några uppgifter också.


Annars har det väl inte hänt så mycket. Tänkte att jag skriver kanske lite när jag är där nere.


Ha en trevlig helg!!


Puss & Kram


"Vänskap liknar träd som alltid står gröna och som bär frukt och blommar samtidigt" - Bernadin de Saint-Pierre

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards