Shira

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Veronica - 23 februari 2009 10:49

11 timmar senare och jag är betydligt piggare nu än när jag skrev mitt första inlägg i går kväll.


Denna vecka väntar jag svar från ett arbete som jag verkligen hoppas på att jag får. Jag tänker inte berätta riktigt ännu vilken arbetsgivaren är. Jag har nämligen fått för mig att det går dåligt om jag pratar om det. Hittills har det fungerat så ialf hahaha


Idag är det Matte C som gäller och ett besök hos tatueraren. Jag och min syster ska tatuera oss och har då valt Sundsvalls Tattoo Studio http://www.sundsvall-tattoo.com

Ska även träna idag (om bara några minuter). Idag blir det axlar, bröst och biceps. Jag har fortfarande träningsvärk efter lördagens ben träning, jag går som om jag har skitit ner mig, men det går väl över snart =)


Ta hand om er där ute!!


Puss & Kram


"Kunskap kan förmedlas, men inte vishet. Man kan fina den, leva den, stärkas av den, men man kan inte förmedla den eller lära ut den."

- Herman Hesse

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards