Shira

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Veronica - 25 februari 2009 13:06

Just nu sitter en fet fluga på utsidan mitt fönster och gör ren sina ben. Den verkar trivas i solens varma strålar. Jag har 31 grader ute på min inglasade balkong. Gissa om det är lite skönt =)


Puss & Kram

Av Veronica - 25 februari 2009 10:19

Jahapp, längre än två månader skulle man inte hålla sig frisk. Nu sitter en liten envis förskyldning bakom näsan och river av en schysst AC/DC solo. Jag hatar verkligen att känna smärta konstant, fast de gör väl de flesta människor.


Igår var jag på bokföringen och vet ni, jag tycker att det är skitroligt!! Såhär efteråt kanske man skulle ha läst till ekonom. Visst där är en aning svårare på ekonomi linjen, men jag tror att min nisch är där. Då ska man alltså läsa 3 år på universitet och när man är färdig är man 30 år. Usch, vad gammalt det lät.


Idag ska min kära mamma komma över och hjälpa mig med tapetseringen. Ja har verkligen noll motivation. Jag vill inte bo kvar här. All den energi jag lägger ner på den här lägenheten vill jag lägga ner på ett hus. Fast husdrömmen får jag lägga åt sidan nu när både jag och Lasse är arbetslösa.


Nu ska jag byta om till tapetserar kläder och stoppa i linser så jag ser något. Annars kan det bli snett och tokigt hahaha


Puss & Kram


"Det är aldrig försent att få minne för livet" - Bo Säfström

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards