Shira

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Veronica - 28 februari 2009 21:41

Här är det fullt hus!! Jag och 10 grabbar, kan man ha det bättre ;)

Om ca 1,5-2 timmar blir det utgång och humöret är på topp!!


Tänkte att jag måste uppdatera såå ni vet att vi har fullt ös här nere.


Hoppas ni har en riktigt trevlig lördag kväll och umgås med en massa roliga människor!!!


Puss & Kram

Av Veronica - 28 februari 2009 13:02

Då har vi överleft snart ett dygn i Sandviken =)

De första vännerna vi hälsade på när vi anlände var Emma & Kristian med deras lilla tös Elsa.Vi satte i oss en pizza med dem och gissa om jag blev mätt. Sedan visade det sig att när vi kom till Martin så skulle vi bege oss till några kompisar till honom på middag. Jag trodde att jag skulle rulla fram hahaha Vi åt fläskfilé med strips och en massa goda såser. Vi tog det rätt lugnt igår kväll då Martin väntar besök från sin familj idag.


Har suttit och myst med Jackzon. Världens goaste katt =)


Nu ska jag ta mig en dusch så jag är fräsch när la Familia anländer =)


Puss & Kram


Blir inget ordspråk idag

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards