Shira

Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Veronica - 31 maj 2009 20:17

Vilken underbar helg jag har haft det =)

Både jag och Lasse har fått laddat upp våra batterier. God mat, mysigt sällskap och lata dagar.

Idag blev det en tur hem till mamma med en liten blomma. Där blev vi bjuden på glass och björnbär. Gissa om det var gott!!

Därefter blev det sol och pol hos Eva & Peter. Årets första riktiga soldag (för mig alltså) så kroppen blev nog rätt chockad hehe


Har tänkt fixa taco-pajen ikväll, men jag får se hur jag gör. Jag har en sån spännande bok som jag läser just nu och den drar till sig min uppmärksamhet hela tiden.


Puss & Kram

Av Veronica - 31 maj 2009 00:01

Idag har jag och Lasse haft en heldag på stan. Vi har tagit in på hotell, handlat lite prylar, tagit siesta, ätit på Invito och gått en liten krogrunda. Nu ska vi snart ut igen med Sandra & Johan. Vet ej vart men någonstans hamnar vi alltid =)


Just nu tittar vi på UFC, Ultimate Fighting Championship. De killarna kan man inte kalla små. Vilka biffar!! Just nu ligger de på golvet och kramas, medan de försöker slå varandra....vilken mysig sport ;)


Ska ta och byta om tror jag.....bättra på sminket.....och sedan bege mig ut på nya äventyr =)


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards