Shira

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Veronica - 19 maj 2009 22:03

Jag kan inte sluta lyssna på låten.....jag var ingen större fantast utav den tidigare, men jag kan inte sluta nynna på den. Ju mer jag nynnar desto högre kommer "tycka om" stapeln.


Ville bara dela med mig utav min "hjärn"-låt (en låt man hör i huvudet och kan inte sluta sjunga på den innombords).


Natti natti

Av Veronica - 19 maj 2009 17:51

Jag kom just på vilken dröm jag hade inatt. Jag hoppas att det är en sann-dröm =)

Jag drömde att jag var på skansen med Sandra och lyssnade på någon konstig artist. Helt plötsligt blev Sandra  uppdragen på scenen för att uppträda. Samtidigt kommer Mikael Persbrandt fram till mig och började snacka!!? Sandra kommer framrusande och kräver att få knäppa kort med honom, mig och hon själv. Hela tiden knuffar hon ut mig ur bild, men tillslut så blev det kort med alla oss tre på. Hahahaha gissa om den drömmen var bra sjuk!! Och Sandra, nåde dig om du gör så i verkligheten ;)


Nu sitter jag här och drar i mig en smootie inför kvällens afro-dans. Det ska bli riktigt skönt att få röra lite på sig.


Puss & Kram

Av Veronica - 19 maj 2009 11:53

Nu har jag sovit nästan 12 timmar och jag är så trött att jag skulle kunn aomna över tangentbordet. Vid 08.30 var första gången jag försökte kliva upp, men mina ögon vägrade öppna sig. Sedan har jag hållt på så ända till 11.30 Vad är felet??


Ska ta mig en uppfriskande morgondusch nu. Hoppas på att det hjälper ialf.


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards