Shira

Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Veronica - 25 maj 2009 12:03

Älskar verkligen sommaren. Ja, jag har bestämt att sommaren är här. Hur många år sedan var värmen här så tidigt? Eller har jag bara förträngt det?


Står tyvärr med händerna i diskbaljan, ska skaffa oss en diskmaskin så fort vi har sparat ihop lite slantar.
Djupröra marknad drog riktigt många besökare i år. Det var full fart på både caféterian och kolbulleståndet. Det var riktigt roligt, men tyvärr gick ju tiden så fort. Jag hann inte ens gå och kolla på alla knallar i år. Dock roffade jag åt mig en tvål som luktade så underbart gott. Tänkte att jag ska ta och testa den idag =)


Sitter här och längtar tills dess att jag får reda på om jag har blivit antagen på utbildningarna jag har sökt. Totalt har jag sökt på 6 olika utbildningar =)

Det finns en jag hoppas lite mera på.


Köttfärsen står och väntar på att bli behandlad. Jag får nog ta och fixa den.


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards