Shira

Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Veronica - 29 juli 2009 22:11

Vi har haft en trevlig kväll med våra underbara vänner. Min härliga man har laga all mat ( vilket han alltid gör, då jag är en odåga i köket). Till förrätt blev det; tonfisk, lätt sallad,nybakt bröd och oliv tapernad. ( man brer tapernaden på det lätt grillade brödet och tonfisken är lätt stekt runt kanterna.). Varmrätt; entrecou med klyftpotatis ( rödlök och paprika tillsammans med klyftpotatisen i ugnen) och béa sås. Efterrätt; min lyxiga kladdkaka med en tunn skiva glass och jordgubbar.

Jag är såå mätt och belåten. Tur är väl det hihihi

Annars har min dag varit lugn. Jag vill bara bli färdig med sista boken (twilight serien) så jag kan ägna all min tid till skolböckerna. Jag kan inte läsa två olika böcker samtidigt, speciellt inte studieböcker med skönlitteratur. Min koncentration finns bara hos boken där min fantasi får fritt spelrum och det är inte i studieböckerna hahaha.

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards