Shira

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Veronica - 16 juli 2009 10:42

Jag har nu fått beskedet ang utbildning på  mittuniversitetet. Jag blev antagen på det jag ville!!! Gissa om jag är överlycklig. Nu känns det helt rätt att plugga. Jag är motiverad och såklart så är det vad jag är mest intresserad utav.

Jag har äntligen införskaffat mig en ny mobil. Den andra tappade jag två gånger i marken, efter varandra, att batterilocket gick sönder. Så jag hade ju inget val......=)

Förra veckan var jag med Sandra och fotade ett bröllop. Jag kanske redan har skrivit om det....haha vilket minne man har.
Det var rikigt roligt ialf. Är såå sugen på att köpa in en digital systemkamera. Men jag har inte de pengarna ännu. Måste spara lite.

Idag ska vi till banken, dags att byta bank och lägga om lån. Måste tänka på sånt nu när man blir student igen.

Nu väntas en skön dusch och sedan blir det lite lunch.

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards