Shira

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Veronica - 18 juli 2009 08:46

Lördag, mulet och arbetsdags. Det enda jag vill är att läsa mina skolböcker. Tänk att jag hittade en utbildning där stor del av litteraturen är så intressant. Eller så är det för att jag tycker att det är så roligt att den blir intressant, vad vet jag =)

Så här skulle jag vilja att min dag ser ut: Frukost-träning, Mellanmål-läsning, Lunch-läsning, Mellanmål-läsning, Middag-trevligt umgänge med mycket gott, Kvällsmål-läsning.

Så här ser min dag ut: Frukost-Läsning, Mellanmål- bilkörning Lunch- vadå lunch??, Mellanmål-bilkörning, Middag- trevligt umgänge med mycket gott, Kvällsmål- läsning.

Så mycket timmar där jag inte får läsa....*suck*
Ja, jag delar upp min dag efter hur jag äter hahaha det ser skit töntigt ut, men utan mat och jag blir grinig. Gissa om jag blir grinig idag då jag inte får i mig någon lunch.....tur att det vägs upp ikväll med en massa god mat och trevligt folk.
Men jag vill ju läsa......läsa läsa läsa läsa. Jag tror jag blir galen.

Jag läser just nu, "Vetenskapsteori för nybörjare". Spännande? OM!!
Det här är rikigt riktigt roligt.

Nu skall mantill Lidl och handla kött =) Sedan blir det till att trycka i sig lite frukost så magen slutar bråka med mig.


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards