Shira

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Veronica - 6 juli 2009 10:09

Torsdag natt anlände min bror (Lennart) med sina två döttrar. Jag och Lasse fick övernatta i min andra brors (Micke) hus och Lennart fick ta vår lägenhet. Fredag kväll stod gatufesten överst på listan. Vi hann se Uffe, Miss Lee , Orup & Lena och Backyard Babies. Jag och tjejerna åkte också bilsilmulatorn, ni vet den där stora vita rymdkapseln som man tränger ihop sig i och så får man se på en storbildsskärm medans kapseln rörs sig efter hur bilen på skärmen åker. Det killas riktigt skönt i magen =)
Vid halvtolv åkte vi hem med Lindström familjen, släppte av dem & vände tillbaka till gatufesten igen. Jag och Lasse satte oss i öltältet närmast Himlascenen (tror det var O´learys tältet) och surrade med våra kompisar som höll till där.

På lördag blev det Boda Borg från de att de öppnade och nästan fram tills de stängde. Vi hade så sjukt roligt. Blåmärken och träningsvärk är vad kroppen får utstå dagarna efteråt =)
Jag önskar att jag kunde bo på Boda Borg och springa där varje dag haha

Imorgon ska jag hjälpa en kompis att foto på ett bröllop. Det ska bli riktigt roligt. Från tidig morgon till sen kväll ska vi hålla på. En ny erfarenhet att lägga i bagaget =)

Nu ska här handlas lunch, sedan blir det till att jobba några timmar.

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards