Shira

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Veronica - 27 april 2009 13:48

Igår kom jag hem med ömma ben och lite sömn. Helgen har faktiskt inte gått så fort som jag trodde att den skulle göra. Vi hann med att shoppa både fredag och lördag och självklart en rejäl utekväll på lördagen.


Jag spenderade mina pengar mest på mat hahaha Man blir så hungrig utav att gå gata upp och gata ner. Det blev mest syrran som shoppade och jag kom med glada tillrop. Jag inhandlade två toppar och två armband. Väskan blev såå tung ;)


Vi började vår utekväll på kina, en bra grund är viktig då man ska parta.

När vi var mätta och belåtna så begav vi oss till en hårdrockspub på sveavägen. Det var bra fart och jag kan rekomendera den. När det blev alldeles för varmt på loftet så tog vi oss till Bishop på vasagatan. Ett lugnare ställe och man slapp skrika till varandra.


Jag är mycket nöjd med helgen och jag hade riktigt roligt. Detta måste vi göra om syrran!! Nästa gång då blir det en låång weekend och så har vi minst 10 000kr med oss så vi kan göra av med mycket pengar.......på mat kanske ? ;)


Nästa resa är på onsdag och då beger vi oss till Karlstad.


Puss & Kram


Ovido - Quiz & Flashcards