Shira

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Veronica - 5 april 2009 19:06

I går var jag på två fester, nästan samtidigt =)

Syrrans karl hade 40-års fest i Lögdö Bruk och Linda hade 30-års fest i Boulhallen i Skönsberg. Tyvärr fick vi ingen skjuts så jag var så duktig att jag körde hela kvällen (lite tråkigt ändå).


Vi hade mycket trevligt och roligt på båda festerna, en kväll vi sent kommer att glömma.


Annars har helgen varit lugn. Det börjar kännas att man har varit arbetslös i nio veckor, men förhoppningsvis ska jag snart börja reta upp folk i Sundsvall muhahahaha!!!


Jag funderar på att slutföra ett handarbete som jag fick utav min syster för väldigt många år sedan. Jag har väl gjort hälften, men så har jag bara glömt bort det. Kanske dags att börja nu så det blir klart till jul ( en julpost, väggbonad).


Eller kanske ska jag ta och fixa lite bilder och göra en fotobok?? Det finns så mycket att göra så det lsutar väl att jag inte gör något hahaha


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards