Shira

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Veronica - 23 april 2009 11:30

....för mig att uppdatera min blogg.....NOT!!


Imorgon sticker jag och min syster till stockholm för att shoppa och ha sjukt roligt. Jag har redan bestämt att jag ska sitta på något torg (finns ju några att välja mellan) i 18 graders värme och äta en stor mjukglass. Jag tror att jag är mer intresserad av vad jag ska äta än vad jag ska shoppa hahaha men mat är ju sååå gott!!!


Denna vecka har det hänt lite saker, jag har klippt mig igen så nu är det kort =), jag har fått upprättelse ( vill inte gå in på det allt för mycket) och såklart det absolut roligaste man kan göra TVÄTTA.

 Om ca 1,5 timme ska jag iväg och jobba. Så det händer just nu rätt mycket =)


Jag skriver igen så fort jag kommer hem och så kommer det lite bilder upp =)


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards