Shira

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Veronica - 16 april 2009 07:32

Nu var det längesedan jag skrev.....förlåt. Men jag har inte haft någon lust helt enkelt. Det har varit mycket på gång, så när man är ledig då vill man bara ta det lugnt.


Påskhelgen har varit mycket trevlig med underbart god mat och mycket sol!! Jag brände mig såklart, men det var det värt =) Så många månader sedan jag satt i solen så jag tar den smällen hehe


Nästa helg då bär det av till stockholm med syteryster. Vi ska ha det så jävla roligt!! Jag längtar!! Det är första trippen jag gör med min syster så jag ser verkligen framemot det. Shoppa, äta gott och sena utekvällar. Kanske får man se Persbrandt looool


Sitter här och väntar på att börja jobba. Jo det är sant, jag har fått mig ett extra arbete i dessa tider =)


Hadé så bra alla goa människor


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards