Shira

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Veronica - 15 juli 2011 22:49

Igår stack vi ut och fiskade, eller ja, jag fotade medans de andrade fiskade ;)


       



Den här bilden blev suddig, men jag vill så gärna ha en bild på en humla i luften. När jag väl fick en så blev det en stor sudd såklart.  

 


Puss & Kram

Av Veronica - 15 juli 2011 09:08

Nu är det inte så långt kvar till inflytt i huset. Vi har som tur är ingen större stress då svärföräldrarna ska ta över vår lägenhet, vilket de ska göra i september.
Jag har packat ner allt i min klädskrubb, det blev ju några säckar ;) och nu har även en stor del av allt glas i vitrinskåpet åkt ner i en kartong. Det är skönt att se tomma hyllor och garderober :)


Jag har inte så många bilder från huset, men några har jag som jag ska visa och det kanske ger en liten bild av hur huset ser ut.


  I köket finns ett mindre fönster ovanför diskbänken. Det fönstret gillar jag skarpt, där ska jag ställa en av min orkideér hade jag tänkt. Precis som på bilden nedan.



   


Väggen i trappan är ett stort fint utrymme, där skulle jag vilja ha en gigantisk stor tavla som ska vara den stora färgklicken till vardagsrummet.    

Mer bilder kommer senare :)


Nu är det dags att maila runt till olika instanser för hus och hem. Working day :)



Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards