Shira

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Veronica - 10 juli 2011 20:32

Jag är så förvånad över att tiden bara springer iväg, fortare än vanligt. Nyss var det tidig vår och man längtade till sommaren, gick med en massa förhoppningar om att hitta ett hus, skoluppgifter till tusen och extra jobb. 
Nu är man mitt i sommaren, ett hus som man ska flytta in i 1 aug, mycket extra jobb, en hel lägenhet att flyttstäda, plus några skoluppgifter.......jag skulle vilja ha 48 timmar på ett dygn. Man kan ordna det på något vis?


Jag hade tänkt lägga upp en massa bilder men jag hinner inte. Jag hinner inte ens sitta och påta på bland alla mina fotomappar som jag gärna hade gjort. Måste organisera allting runt mig så jag får mer tid :)


Ja en liten uppdatering blev det ju, men det kommer mer senare då allting börjar lugna ner sig.


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards