Shira

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Veronica - 12 juli 2011 09:28

Som ni kanske har märkt så har jag haft många små hemligheter. Det började med att vi hade några hus på gång som jag trodde att vi skulle köpa något av dem, men i sista minutern började budgivningarna dra igång och priserna blev löjligt höga. Tills vi kom underfund med att vi gillade vår kompis B´s hus och köpte hans :D

1 aug blir det inflytt och jag längtar redan!!!


Sedan har jag ett nytt jobb att se framemot. Alltså, jag söker jobb för fullt och jag hoppas på att jag står med ett spännande jobb till hösten.


En annan mycket trevlig händelse som jag studsar på små moln för, är att jag har vunnit en tävling. Jag som aldrig vinner något har alltså gått och vunnit!! Helt makalöst, magiskt, ja jag finner inga ord för det. Då jag inte vet hur mycket jag får berätta så kan jag inte utelämna så mycket information, men lite ialf. 

En av mina flick-drömmar, som man har en del av :), har alltid varit att få vara med på en film-inspelning. Gissa vad jag vann?? JAAA, vara med på en filminspelning!!!! Hur otroligt är inte det? Jag ska inte vara med i filmen utan få se hur det går till.  


En magisk höst :)


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards