Shira

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Veronica - 16 juni 2010 13:45

Inte trodde jag att jag bodde i ett område där de styrande agerar på sandlådenivå. Tänk att vuxna människor beter sig på detta sätt, beror det på att de är pensionärer?? Om så är fallet hoppas jag att jag aldrig någonsin blir som dem när jag går i pension.
Vuxenmobbare, felfinnare, egoister osv......skulle kunna rabbla upp hur många adjektiv som helst. Nu är inte alla i styrande på detta sätt, men för många. Jag är glad att yngre people är påväg in i styrelsen och jag vet att de är rätt personer. Men jag förstår om de skulle dra sig ur.

Jag vet att det hittas på olika händelser om mig, för de är dumma nog att tro att sånt inte kommer fram. En del Händelser i områdets lokaler pekas på mig. MIG?!! Hahaha det är så overkligt!! Helt fel person att peka ut då jag är noga in i minsta deltalj. Jag lämnar alltid lokaler efter mig i toppskick, men däremot har jag märkt att det är någon som går dit efter mig och "ställer till det". Och dessa otroligt meningslösa människorna sitter i sina fönster och antecknar ner allt som sker på gatan och vilka tider man går ner och upp från källaren för att kunna sätta dit en om det skulle behövas (ialf känns det så, inget jag har bevis på, snälla rätta mig om jag har fel). Tragiskt liv de måste ha. Jag tycker verkligen synd om dem och kan inte ens bli arg, för de är sjuka människor som skulle behöva hjälp, läkarhjälp.

Nu har vi använt oss av 6 olika vaktmästare på 6 år.....och de blir förflyttad pga lögner. Dessa vaktmästare får heller ingen back-up av sin arbetsgivare utan ska klara sig själv mot detta meningslösa ihopkok av lögner.

Visst är det bra tråkigt att man inte ska kunna leva tillsammans och ha det bra utan man ska gå runt och vara rädd för att man inte tänker och agerar på exakt samma sätt som dessa "ordbajsande-lögnare".

Så då kanske alla förstår varför jag vill bo i hus på landet UTAN nära grannar. Ingen som behöver reta upp sig på att jag gör rätt ;)

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards