Shira

Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Lite smått och gott

Av Veronica - 3 september 2010 08:19

Bloggandet har fått legat åt sidan när livet tar stora förändringar. Nu känner jag mig starkare och tänkte ta itu med bloggandet igen. Inte för att jag var särskilt mycket mer alert på det tidigare, men allt kan ju förändras ;)


Egentligen borde jag inte sitta här och blogga nu, har väldigt många kapitel att plöjja igenom innan tentan den sista september. Men jag fick sådan lust att skriva lite.


För två helger sedan blev det lite party hos Sandra. De har ganska nyligen flyttat och det var första gången vi var dit och såg deras otroligt fina lägenhet. Vi blev ditbjuden på middag och det slutade med att vi gick ut på krogen.....det är konstigt det där ;)

Vi försökte oss på en gruppbild, men koncentrationen var inte på topp ;)


                          


                 

Sedan fixade vi till oss inför utgång......de två brutärnorna ställde upp för sina vänner, när motivationen gick ner i dalgången (eller händerna skakade haha) ;)


                 



                                       



I helgen som var, hade lasses vän 30-års fest. Och då blev det party. Trots den otroligt kalla kvällen (vi satt i partytältet till 3 på morgonen) blev det ett jäkla drag :D


                   


            


                 


                  


Oj oj oj vilket ös det var denna kväll. Tack Björn och Fia för en helt otrolig kväll med världens godaste mat, dryck och alla nya människor som vi fick träffa.


Nu ska jag ta tag i läsningen......detta går inte för sig.


Puss & Kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 9 november 2011 11:06

att jag fortsätter blogg på frunordvall.wordpress.com hädanefter :)     ...

Av Veronica - 25 oktober 2011 17:37

När vi var små lärde min mamma och hennes bror oss ett ganska roligt trick. De i sin tur lärde sig när de var små, men jag vet inte vem det var som kom på detta.Detta höll vi på med rätt mycket då vi var små, men lika vig och flexibel är man inte ida...

Av Veronica - 23 oktober 2011 22:14


Nu har bloggplatsen breddat bloggen, så måste man fixa till den här framöver.......   Nu blir det sängen.       Puss & Kram ...

Av Veronica - 23 oktober 2011 18:22

Idag hade jag bestämt mig för att elda löv.....det blev endast papper?! Då vi har fjärrvärme så behöver vi inte tänka på ved, men vi har ju en gillestuga med öppenspis så lite ved har vi ju ordnat. Tyvärr är det mycket surved, men även torrved. Den t...

Av Veronica - 22 oktober 2011 15:16

Att spara eller slösa? Det är frågan.   Vi spontanbjöd min bror och hans fru på middag, lockade med fotboll och hockey men de var redan bortbjuden på middag med fotboll och hockey. Ja så här går det när man är i sista minutern, men vi är ju väldi...

Ovido - Quiz & Flashcards