Shira

Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

Tiden räcker inte till!!

Av Veronica - 26 maj 2010 21:39

Önskar att dygnet var på 48 timmar, hinner ju inte med mig alls.

Antingen sitter jag och programmerar, vilket jag gör ca 90% av dagen, resterande 10% lägger jag på bröllopsbestyr!!! Vilket är så roligt!! Önskar att jag kunde njuta till 100 % av det.....det är så roligt att hjälpa min underbara vän inför hennes bröllop på lördag. Jag och hennes lillasyster ska sjunga i kyrkan, sååå nervös. Jag ska stå i kör helst, då behöver inte folk hålla för öronen hahahaha

Igår avverkade jag Vår Ruset, vilket gick makalöst bra.....jag är ruskigt förvånad. Har inte sprungit rgelbundet på 6 år....kanske mer? Jag sprang runt nästan hela vägen. Den sista kilometern var väldigt jobbig, speciellt när jag kom till sista backen då blev jag tvungen att gå i ca 30 sek, sedan körde jag på. Vid upploppet tog jag i och rusade av bara f**n, stackars Peter Siepen han trodde nog att jag var påväg att springa över honom....tur han hade sina turkosa byxor på sig annars hade jag aldrig sett honom ;)

Fixade frippan idag hos min kära och underbara Pernilla på Studio Perfect, tack o tack!! Det blev så bra!!
Lite sångövningar så här på kvällskvisten blev det också.....sedan programmering. Mitt liv känns väldigt programmerat just nu hahaha

Hoppas på att avsluta kursen så fort som bara den, är väldigt less på den.

Nu blir det sängen. Skola och annat pyssel väntar på mig imorgon.

Puss & Kram

 
 
Sofie

Sofie

27 maj 2010 11:32

Jag vill ju se tärnklänningen :D

http://lillaste.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 9 november 2011 11:06

att jag fortsätter blogg på frunordvall.wordpress.com hädanefter :)     ...

Av Veronica - 25 oktober 2011 17:37

När vi var små lärde min mamma och hennes bror oss ett ganska roligt trick. De i sin tur lärde sig när de var små, men jag vet inte vem det var som kom på detta.Detta höll vi på med rätt mycket då vi var små, men lika vig och flexibel är man inte ida...

Av Veronica - 23 oktober 2011 22:14


Nu har bloggplatsen breddat bloggen, så måste man fixa till den här framöver.......   Nu blir det sängen.       Puss & Kram ...

Av Veronica - 23 oktober 2011 18:22

Idag hade jag bestämt mig för att elda löv.....det blev endast papper?! Då vi har fjärrvärme så behöver vi inte tänka på ved, men vi har ju en gillestuga med öppenspis så lite ved har vi ju ordnat. Tyvärr är det mycket surved, men även torrved. Den t...

Av Veronica - 22 oktober 2011 15:16

Att spara eller slösa? Det är frågan.   Vi spontanbjöd min bror och hans fru på middag, lockade med fotboll och hockey men de var redan bortbjuden på middag med fotboll och hockey. Ja så här går det när man är i sista minutern, men vi är ju väldi...

Ovido - Quiz & Flashcards