Shira

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Veronica - 17 maj 2010 17:06

Min svägerska har två kattungar kvar som väntar på nytt hem!!

Vem kan motstå dessa små charmtroll? En utav dem är en riktigt liten pussgurka och snackis. Så fort man kommer i närheten av h*n så pratar h*n =)
Vem som är vilken och vem som är va det vet min svägerska. Jag lär mig aldrig =)

Om ni är intresserad så hör av er till mig så fixar jag träff med gospluttarna.

Här är charmtrollen =)

       
Detta är samma katt på båda bilderna 

  
Och här är den andra lilla latisen.

Av Veronica - 17 maj 2010 17:05

Vi hade en mycket trevlig resa till Riga. Jag var ju väldigt orolig för båtresan ( gillar inte att åka båt efter kryssningen till England, 24 timmar konstant äckel gung. Ca 7 m hög dyningar..... usch ) men både dit och hem var havet lugnt. Vilket jag tackar väldigt mycket för!!
När vi kom till Riga var det närmare 23 grader och solen sken. Varmt väder, god mat och underbart sällskap. Kunde inte blir bättre =)

       

Hotellet vi bodde på var jättefint.
 

Namnet på hotellet var Elephant och ni kanske förstår varför ;)
Denna stod vid hotellbaren och var helt i plast. Den hade tydligen fraktas hel på en liten släpvagn genom hela Riga hahaha kan bara tänka mig hur det såg ut.

        
Första bilden är när vi precis har kommit iland och de hade glömt att fixa buss åt alla oss som blev tvungen att byta hotell. Varmt var det, men som tur var fick man dricka billig men god och iskall öl =)
        

Första bilden är tagen när båten precis har lagt till i Riga. Det första vi såg var såklart en Sprit och Vin outlet!! Synd att vi inte hann ta oss dit =*(
Andra bilden är min svägerska, gissa hur många det är som tror att hon är min mamma när vi är på stan ;)

      
Vi hamnade mitt i en medeltidsmarknad, det var mycket intressant. Klockrent, med tanke på att jag verkligen älskar sånt.

Några bilder på vår härliga helg i Riga!

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards